Super lieve dame, goed geholpen en ben erg tevreden met het eind resultaat:)
Anisa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Laatste keer dat ik m’n wimpers kwam liften bleef dit ontzettend lang goed zitten. Vandaag is het resultaat weer super mooi! Erg tevreden 💕
Denise•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, alles werd besproken en uitgelegd. Helaas zag ik weinig verschil qua lashlift, maar ik ben super blij met mijn wenkbrauwen!
Cheryl•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooi resultaat !
meryam•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een lashlift laten doen en was zo blij met het resultaat! Super lieve dame die gezellig met je kletst en goed met je bespreekt wat je wensen precies zijn. Ben voor de 2e keer terug gekomen en weer super blij met het resultaat. Ik blijf zeker terugkomen!