Prachtig resultaat, goede service zeker een aanrader!
Haznya•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Rosita is gewoon lekker haarzelf, alsof je vriendin jouw wenkbrauwen doet. Ze heeft ze direct de 1e keer goed met smaak gedaan dat ik direct zei ja je hebt een vaste klant erbij.
Tiffany •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede wimper lift gehad! Bleef lang mooi resultaat en fijne contact
Lita•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met het resultaat! Ben drie weken geleden geweest voor een lashlift en ben er nog elke dag blij mee! Heerlijk dat ik geen mascara meer op hoef en toch een mooie open blik heb! Ik kom zeker terug!
Irene•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
She is THE BEST!!! Voor de 1e keer 2 behandelingen bij haar geboekt en ben meteen verliefd geworden op haar werk! Je hebt een vaste klant erbij x♥️💕😘