Super lieve dame! Gaat Zeer geduldig te werk en geeft eerlijk advies.
Nawal•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne eerste behandeling bij Rosita gehad, heel erg blij met mijn lashlift + tint. Prijs kwaliteit ook goed, ik kom zeker weer terug. :)
Ruana•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden over mijn wimpers en er wordt echt naar je wensen geluisterd. Ze neemt de tijd en is heel gezellig. Je hebt er zeker een nieuwe vaste klant bij 🥰
Naomi•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben super tevreden! Er werd voldoende tijd genomen om mijn wensen te bespreken. Tussendoor meerdere keren gecheckt of alles nog naar wens is. Ik heb het erg gezellig gehad en kom zeker weer terug.
Youssra•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Rosita neemt de tijd om echt naar je te luisteren. Ik vind het fijn hoe zorgzaam zij met mij omgaat. Zij weet dat ik last hem van gevoelige ogen, waar ik op andere plekken gewoon totaal niet werd begrepen. Rosita wist hier wel wat mee te doen. Dankjewel❤️