Ben erg tevreden over mijn wenkbrauwen. Ze neemt voldoende de tijd om de juiste vorm aan te brengen. Ik kom zeker nog vaker terug.
Hajar •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel goed geholpen tijdens mijn behandeling door Rosita. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en ze nam de tijd voor mijn wenkbrauwen en wimpers! Het eindresultaat was ook prachtig! Heel erg bedankt!
Rashna•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel erg tevreden over het resultaat van mijn lashlift en browlamination! & de eigenaresse is erg klantvriendelijk en gezellig :)
Chaymae•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
You are the best! Elke keer ga ik weer met een goed gevoel naar huis. Mijn wimpers blijven lang gekruld en krijg vaak complimenten erover, dankzij jou! Ik ga nooit meer naar een ander voor mijn wimpers. Love it!
Selcen•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben echt super tevreden! Mijn wenkbrauwen zijn heel mooi geworden en je werkt heel netjes! Vaste klant erbij