Je voelt je meteen super welkom en er wordt echt de tijd voor je genomen. Er wordt goed met je meegedacht over wat je wilt en wat het beste bij je past. Alles wordt heel professioneel en met veel zorg gedaan. Het eindresultaat is echt prachtig geworden, ik ben er super blij mee! 💖 Echt een aanrader!!!
Jaydah•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect service, efficient, fast and super professional <3
Behandeling door Eigenaresse Rosita Gonzales•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Dumas•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed, geholpen.
Nunchia•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel blij met me lashlift! Hele mooie cateye heeft ze creëert🥹