Gehaast, nagels slecht gedaan. Vorig keer niet z'n goede sveer en wou ze nog een kans geven. Maar ik was nogmaals teleurgesteld!! Mijn nagels doe ik daar zeker niet meer.
Delphine•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom top service! Ik kan deze salon aan iedereen aanraden.
Tamar•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super sweet girls.Very fresh and nice salon
Karin•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed, niet op aan te marken, ik kom zeker terug!
Monique•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, hele goede pedicure en manicure met shellac gehad. Hele aardige dames! Kom zeker terug.