Everyone is always very friendly and professional.
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Super pedicure gehad! Schone en mooie salon, aardige medewerkster en een perfect resultaat. Ik kom zeker terug.
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service, leuke vrouw!
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie Salon, op het oog ziet het er goed uit en kreeg ook gelijk iets te drinken aangeboden. Stoel die ik aangeboden had gekregen om te wachten was wel erg gammel. Met het opzoeken van mijn reservering begon de eigenaresse te mopperen. Ten eerste dat ik via treatwell had geboekt (en niet via hun eigen site), terwijl er meerdere mensen aanwezig waren op basis van de goede recensies op treatwell. En ten tweede omdat ik gewone nagellak had gekozen, sorry, als je dat niet wilt doen, zet het dan niet als optie. Uiteindelijk zagen mijn nagels er wel super uit.
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne pedicure, voeten goed verzorgd en nagels mooi gelakt.