De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
4985 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Everyone is always very friendly and professional.
Super pedicure gehad! Schone en mooie salon, aardige medewerkster en een perfect resultaat. Ik kom zeker terug.
Top service, leuke vrouw!
Mooie Salon, op het oog ziet het er goed uit en kreeg ook gelijk iets te drinken aangeboden. Stoel die ik aangeboden had gekregen om te wachten was wel erg gammel. Met het opzoeken van mijn reservering begon de eigenaresse te mopperen. Ten eerste dat ik via treatwell had geboekt (en niet via hun eigen site), terwijl er meerdere mensen aanwezig waren op basis van de goede recensies op treatwell. En ten tweede omdat ik gewone nagellak had gekozen, sorry, als je dat niet wilt doen, zet het dan niet als optie. Uiteindelijk zagen mijn nagels er wel super uit.
Fijne pedicure, voeten goed verzorgd en nagels mooi gelakt.