Altijd fijn bij beauty by Megan. Mooie salon en altijd goed resultaat.
Anouk•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette salon met veel opties
Desiré•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Zat de hele tijd op d'r telefoon
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
They were 20min late and service was not friendly. I had booked 1.5 hour pedicure and already baid but my pedicure took around 1hour. I also got wound on my toe.