Goede locatie en fijne salon. Je kan hier waxen zonder strips, wat mijn eerste keer was. Het doet geen pijn en het duurde ook maar 10 minuten!
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon! Waxing wordt secuur gedaan.
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagels opgevuld en weer strak in de lak. Sandra is vriendelijk, erg secuur, adviseert en levert prachtig werk. Ik kom terug.
Marlies•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag voor het eerst een brazilian + benen laten waxen. Ben super blij met het resultaat en de eigenaresse is erg vriendelijk! Mooie salon ook. Ik kom hier zeker nog terug! Bedankt!
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service and atmosphere! Sandra was very careful and professional.