Ik ben nu een paar keer geweest bij beauty by Megan. Wow wat is zij goed en professioneel. En wat is haar salon mooi geworden. Echt een aanrader!!
Anouk•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Clean salon with very good service! Convenient location.
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
De nieuwe locatie is helemaal te gek, schoon licht ruim. De waxbehandelingen zijn altijd goed en Megan verwend je altijd met een kleine verassing. Top!
Marjolein•meer dan 10 jaar geleden
Wow, Beauty by Megan heeft een nieuwe locatie en wat is het goed! Lekker nieuw, schoon en licht. Behandeling altijd goed en ze verwend je altijd met een kleinigheid, heerlijk!