nieuwe lokatie..veel beter ambiance. aan te bevelen
suzana•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al langer klant van Miglena vooral omdat het ontharen bij haar (bijna) pijnloos is .
Zij werkt snel voor een aantrekkelijke prijs en zij gebruikt hars van goede kwaliteit .
De nieuwe salon is mooi en schon.
Ida•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
De eigenaresse is een aardige vrouw. Toen ik er was werden de puntjes nog op de i gezet wat betreft inrichting, maar je kon al zien dat het mooi gaat worden. Ik kom hier zeker nog terug.
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing service! Professional, fast and great results. The salon is fully equipped and renovated. The atmosphere was really friendly, pleasant and relaxing. I will definitely go again and I highly recommend it.
Galina•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
The beautician was ok, wax of good quality, work method a bit messy. Overall experience satisfactory.