De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
4985 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik vond de salon niet erg schoon, het personeel zat op de behandeltafel koffie te drinken. Is ook niet erg hygiënisch. Ik had een afspraak gemaakt maar moest toch wachten. Ik zou niet zo sne weer terug gaan naar deze salon.
Wat een topdame! Stelde me enorm gerust, werkt snel en is hartstikke aardig.
Reasonable prices and very good service, just a regret on the overall ambiance of the salon, bit this will change soon when she opens her new location on Overtoom in a few weeks.
Altijd fijn en gezellig om hier langs te komen! Miglena, dankjewel voor je goede zorgen :)
Sinds anderhalf jaar ga ik hier naar toe en ik ben iedere keer weer erg tevreden!