Ik vond de salon niet erg schoon, het personeel zat op de behandeltafel koffie te drinken. Is ook niet erg hygiënisch. Ik had een afspraak gemaakt maar moest toch wachten. Ik zou niet zo sne weer terug gaan naar deze salon.
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een topdame! Stelde me enorm gerust, werkt snel en is hartstikke aardig.
Anouk•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Reasonable prices and very good service, just a regret on the overall ambiance of the salon, bit this will change soon when she opens her new location on Overtoom in a few weeks.
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn en gezellig om hier langs te komen! Miglena, dankjewel voor je goede zorgen :)
Shawn•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Sinds anderhalf jaar ga ik hier naar toe en ik ben iedere keer weer erg tevreden!