Ontzettend goed behandelt. Komt zeker nog een keer terug.
Behandeling door Joy•Facials / Gezichtsbehandelingen
Chantal•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een top plek! Niet alleen heel
Professioneel maar geeft ook echt persoonlijk advies! Echt een vak vrouw en heel gezellig en stelt je direct op je gemak!
Gellak manicure
Lynn olsen•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met t resultaat en zoals vorige keer ging de tijd snel voorbij door de aangename behandeling!
Gelnagels
Wendy•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon met een leuke binnenkomst en 2 aardige dames die goed hun best doen. Tot gauw weer !