Het is altijd weer gezellig bij Suus en mijn nagels zien er weer prachtig uit!
Behandeling door Suzan Van de Hoef•Gellak manicure
Sabien•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig en het resultaat is helemaal top. De gellak zit er altijd superstrak op en blijft zeer lang zitten (het is dat mijn nagels snel groeien ☺️)
Behandeling door Suzan Van de Hoef•Gellak manicure
Janneke•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijn en complete gezichtsbehandeling gehad. Ik kom zeker terug.
Behandeling door Suzan Van de Hoef•Facials / Gezichtsbehandelingen
Naima•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn bij Suzan! Gezellig, kundig, en iedere keer weer mooie nagels
Behandeling door Suzan Van de Hoef•
Nail artToon alles…
Manon•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Na mijn lange zon vakantie heeft Suzan mijn huid weer heerlijk gehydratereerd en gemoisturizeerd.
Ik ben klaar voor het voorjaar.
Behandeling door Suzan Van de Hoef•Facials / Gezichtsbehandelingen