Het is altijd zo prettig om hier langs te gaan voor een pedicure. Super vriendelijk ontvangen, heel professioneel te werk en een fantastisch eindresultaat!
Behandeling door Mariyam •Spa pedicure
Karlien•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd goede behandeling erg tevreden hier
Behandeling door Mariyam •Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Annouk•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goede behandeling en ook heel erg vriendelijk!
Behandeling door Mariyam •Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Annouk•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Anna is very nice and the nails look nice, however the service was very fast and my cuticles were cut too aggressively. They were left red and bloody which makes it difficult to appreciate the nails :(
Behandeling door Anna Krstic•Kunstnagels of nagellak verwijderen
Zofia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga altijd tevreden weg bij haar
Behandeling door Anna Krstic•Kunstnagels of nagellak verwijderen