Ik kom al vele jaren bij Tessa, super fijne meid die alle tijd voor je neemt... en vertrouwen is zo goed dat ik na een microblading behandeling jaren geleden nu gekozen heb voor de permanente make up en natuurlijk bij Tessa, ben nog niet op nabehandeling geweest maar ben nu al super blij met het resultaat. Kan Tessa zeker aanraden, ze werkt schoon, netjes en overzichtelijk, ik voel me erg op mijn gemak bij Tessa en kom graag in haar prachtige salon!
Behandeling door Tessa
Linda•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Tessa is een lief en sociaal persoon, een lieverd.
Behandeling door Tessa
Annette•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom er al jaren, blijft goed!
Behandeling door Tessa
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
super tevreden met tessa en haar salon
Behandeling door Tessa
lonneke•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom al een tijd bij Tessa en dat is altijd . Nu behandeling van Noek gehad en die was ook helemaal heerlijk! Echt weer genoten, altijd een verwennerij.