Vriendelijke ontvangst, heerlijke ontspannende vakkundige behandeling. Tessa is een kanjer in haar werk.
Behandeling door Tessa
Marianne•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
super salon neemt de tijd schoon netjes raad iedereen aan
Behandeling door Tessa
lonneke•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was rustig, prettig, persoonlijk. Goede service voor een betaalbare prijs. Noek is gewoon en erg vriendelijk!
Dat maakt dat ik kan ontspannen.