Al meerdere malen bij Tessa geweest, zoals altijd (steeds weer) perfect, ben zeer tevreden!
Behandeling door Tessa
Gert•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer genoten van mijn gezichtsbehandeling en extra's
Behandeling door Tessa
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed !
Behandeling door Tessa
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd, super
Behandeling door Tessa
Hannie•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke verwennerij. Tessa is deskundig en professioneel. Alles is netjes en schoon. De salon ademt rust en geeft je dat heerlijke ontspannen gevoel. Voor de verwennerij start wordt van te voren uitgelegd wat de behandeling inhoudt en wat er gedaan wordt. Een topper!