Heerlijke behandeling van Noek met fijne uitleg en verdieping als ik erom vroeg. Geen opdringerige verkoop van producten en realistisch qua routines etc.
Jessica•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om bij deze salon te komen, zeer professionele schoonheidsspecialisten. Persoonlijke, vriendelijke sfeer en er wordt altijd moeite gedaan om precies naar wens te plannen!