Tessa heeft mijn voeten weer mooi verzocht, in haar prachtige nieuwe salon
Behandeling door Tessa
Hannah•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb permanente eyeliner laten zetten en het is super mooi geworden. Tessa stelt je op je gemak en blijft vragen of het nog wel gaat. Je merkt dat ze er veel ervaring in heeft want het is goed te doen.
Zou het zo weer laten doen.
Behandeling door Tessa
Hanneke•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
The best there is!
Behandeling door Tessa
Anet•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg vriendelijk, netjes en schoon.
Heel professioneel 👍
Behandeling door Tessa
Gerda•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer een heerlijke behandeling! In een mooie nieuwe omgeving. Super.