Ik kom nu ongeveer 2 maanden bij Tessa. Mijn acné is al helemaal weg. Zij is heel lief, ze weet precies wat de huid nodig heeft en welke behandelingen er goed zijn. Nu had ik de dermapeeling en ze legde heel goed uit wat ze ging doen en wat het effect was. Ik vertrouw niemand met mijn huid alleen Tessa. Dermapeeling raad ik echt aan! Hele fijne behandeling.
Behandeling door Tessa
Esmee•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer fijn! Gezellige sfeer, snel klaar en een mooi resultaat!
Behandeling door Tessa
Brigitte•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Tessa is een top meid en ik wens haar veel succes met de verhuizing. Ik verheug mij weer op de volgende behandelijng
. Ze is een topper
Gr Jolanda
Behandeling door Tessa
Jolanda•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring bij Tessa in de stoel, behandeling Henna Brow! Mijn wenkbrauwen zien er weer top uit. Nu kan de vakantie echt beginnen!