Tessa hele lieve meid! Passie voor haar werk! Super blij met het resultaat.
Behandeling door Tessa
Priscilla•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer zeer vakkundig
Behandeling door Tessa
Hannie•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de 2e keer bij Beauty Colours/Tessa geweest. Tessa is heel professioneel en heel erg vriendelijk. Ik heb altijd een hele relaxte tijd als ik bij haar in de stoel lig.
Behandeling door Tessa
Esmee•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundige schoonheidsspecialiste die haar vak verstaat. Prettige en klantvriendelijke benadering en schone salon.
Goede kwaliteit prijs verhouding. Denkt in oplossingen. Echte aanrader!