Na een tijd eindelijk weer een gezichtsbehandeling kunnen boeken bij Tessa, zoals altijd een super fijne behandeling met direct resultaat!
Behandeling door Tessa
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Tessa is vakkundig en maakt me blij met de behandeling.
Behandeling door Tessa
Hannah•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
ben zeer tevreden.
Behandeling door Tessa
Ton•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt fijn en behendig hoe ze mijn wenkbrauwen heeft geverfd, mooie vorm. Ervaren en efficiënt!
Behandeling door Tessa
Cindy•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Tessa vertelde tijdens de behandeling precies waar ze mee bezig was en wat de meerwaarde van deze manier van werken was. Tessa komt deskundig en zorgzaam over. Ze heeft mijn wenkbrauwen ook perfect in vorm gebracht. Ik ben tevreden!