tessa is erg goed stelt je op je gemak.
erg tevreden naar de behandeling
Behandeling door Tessa
Petra•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Via mijn dochter hier gekomen,die super tevreden was.
De intake en informatie en de tjjd die ze voor je neemt ervaar ik als zeer prettig.
Via de mail worden je afspraken nog even bevestigd en op de dag van de behandeling is er ook nog genoeg tijd om dingen door te nemen.De salon is keurig en je voelt je welkom.
Ook voor de nabehandeling wordt veel tijd voor uitgetrokken net als alle informatie omtrent je behandeling.
Ik ben blij met het resultaat en raad deze salon ook zeer aan.
Behandeling door Tessa
Brigitte•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zien er weer prachtig uit
Jill•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Tessa is op en top een vakvrouw die weet wat ze doet.
De behandeling ernaar ik als geweldig. Het resultaat fantastisch. Ik ben blij met haar en kom graag weer terug.