Salon is mooi ingericht, rustgevend en hygiëne is uitstekend. Uitleg over de huid, producten is prima. Daarnaast wordt je deskundig geadviseerd en geholpen. Een salon naar mijn hart en goed voor mijn huid.
Behandeling door Tessa
Jose•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Clear balance gezichtsbehandeling, direct stralend resultaat door de behandeling. Passend advies voor verzorgingsproducten passend bij mijn huid.
Behandeling door Tessa
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een hele fijne intake gehad in de salon De atmosfeer was prettig en ontspannen Ik voelde mij op mijn gemak Ik werd heel goed geïnformeerd zeer deskundig en professioneel met de veilige en goed gevoel ga ik mijn permanente make-up laten aanbrengen.
Behandeling door Tessa
Monique•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Tessa is heel goede pedicure zeer professioneel, daarnaast ook heel sociaal. Kom er graag.