Vriendelijk en goed geholpen. Op naar de volgende afspraak
Brigitte •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een korte behandeling (let's meet) maar wel als prettig ervaren. Ondanks het verwijderen van onzuiverheden (knijpend) heb ik geen rode vlekken of plekken in mijn gezicht gehad wat ik elders wel had. Huid voelt na behandeling zacht en schoon.
Anoek•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zonder meer heel prettige salon, zowel voor pedicure als schoonheidsbehandeling.
Prettige mensen, gastvrij en deskundig.