Ik kom hier nu al een tijdje en het bevalt goed. Allemaal zeer professioneel en vriendelijk. Rustig muziekje op de achtergrond en de wimpers zijn weer perfect gezet. Prijs/kwaliteit is top!
Behandeling door Tessa
K•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel kundig en geduldig is Tessa geweest. Een aanrader