Tessa geeft een goede en rustige benadering hoe ze de behandeling uitvoert, Geeft direct een vertrouwt gevoel.
Kom zeker terug.
Behandeling door Tessa
Astrid•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed met een grote G!
Behandeling door Tessa
Jeannette•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend blij met de One by One wimper extensions. Spectaculair en toch natuurlijk effect. Ook de pedicure was prettig en had een goed effect. Zou zeker weer bij Tessa terug komen!
Behandeling door Tessa
Eva•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg tevreden over het resultaat! Tessa stelt je heel erg op je gemak, legt alles rustig uit en is erg vriendelijk. Zeker een aanrader!