Erg tevreden. Ik kon gelukkig wat eerder terecht omdat ik na een flinke verkoudheid wat wimpers was kwijt geraakt.
Behandeling door Tessa
Sandra•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling gehad. Gezellige meid & luistert goed naar je. Legt ook tijdens de behandeling heel fijn uit wat ze gaat doen en wat je kan verwachten. Aanrader!
Behandeling door Tessa
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
In een woord perfect
Behandeling door Tessa
Hannie•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en goed in haar werk, zoals altijd. Ik ben weer erg tevreden met mijn wenkbrauwen
Behandeling door Tessa
Els•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
wat mij heeft verrast was dat mijn wenkbrauwen werden bijgewerkt met en touwtje, een goede ervaring. ik had een kennismakings- behandeling zonder massage, dat vond ik wel jammer.