Tessa neemt de tijd, werkt secuur en is klantvriendelijk. Een behandeling van haar is echt een verwenmomentje.
Behandeling door Tessa
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was voor de eerste keer bij Beauty Colours, maar ga er zeker weer naartoe.
Tessa werkt netjes en is heel vriendelijk en attent.
Zij geeft goede uitleg over wat ze doet en over de producten.
Ook de huidanalyse is super.
Kortom : absoluut een aanrader!
Behandeling door Tessa
Els •meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was voor het eerst bij Beauty Colours en ben echt heel tevreden! Niet alleen over het resultaat, maar ook over de behandeling zelf. Tessa is heel vriendelijk en professioneel. Samen met de algehele sfeer in het pand echt een hele prettige ervaring.
Behandeling door Tessa
Brigitte•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel en zeer vriendelijk naar de klant toe. Ben heel tevreden over de ondergane behandeling. Kan mij zeker weer verwachten.
Behandeling door Tessa
Betty•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Tessa heeft erg prettige handen, niet te hard of kietelig maar lekker stevig. Ook de producten die ze gebruikt zijn erg fijn (ook voor de gevoeligere/droge huid). Ze geeft ook altijd advies en tips mee.