Tessa heeft bij mij en mijn moeder de bindweefsel massage gedaan. En wij vonden het allebei dat we goed uitgelegd kregen wat ze ging doen, eerlijk advies gaf. Kortom vriendelijk meid en een fijne behandeling.
Behandeling door Tessa
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer aangenaam ,goed advies en de behandeling was super!!
Behandeling door Tessa
claudine•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk ontspannen.
Behandeling door Tessa
Carola•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Tessa is een topper. Echt een aanrader. Goed en professioneel. Ook haar andere behandelingen zijn zeer aan te raden.