Tessa is er service gericht en werkt netjes en legt alles wat ze doet goed uit. Ik heb een heerlijke massage gehad en ben erg tevreden.
Behandeling door Tessa
Cyntia•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles ging prima, Tessa geeft goed aan wat ze doet, vraagt tussendoor of alles nog oké is. Kijkt alles goed na.
Resultaat super.
Behandeling door Tessa
Wilma•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Tessa heeft mijn wenkbrauwen weer super bijgewerkt.
Behandeling door Tessa
Jacqueline•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Maar een dikke 10 voor Tessa van de salon Beauty Colours heel mooi de wimpers gezet heel fijn geholpen .vriendelijk kundig. Geeft goed advies .kan snel online boeken geen lange wachttijden.
Super tevreden.