Makkelijk bereikbaar, maar niet super gezellige locatie. Dame was vriendelijk. Wel knijp wondjes na behandeling.
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het is even kijken waar de salon zich bevind, want hij zit op dezelfde verdieping als de slender sportschool en deze was op het moment dat ik er was dicht. Maar Tessa kwam er al gelijk aanlopen en me hartelijk ontvangen. Vriendelijk en kundige behandeling gehad. Netjes uitleg daar waar nodig en stond open voor vragen. Gelukkig geen agressieve verkoop van producten. Kortom een hele fijne ervaring die ik iedereen kan aanraden.
Mirella•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon. Ik ben erg blij met mijn 'nieuwe' wenkbrauwen :). Ze zijn mooi bijgewerkt en geverfd.
Mieke•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad, altijd gezellig en er wordt zeker goed geluisterd naar de wensen van de klant. Zeker een aanrader!
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Fijne behandeling. Ook de pijnlijke onderdelen probeert ze zo vriendelijk mogelijk uit te voeren. Nette en vriendelijke schoonheidsspecialiste!