Prettige uitleg. Duidelijk en er werd echt tijd aan besteed. Erg professioneel.
Patricia •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben vandaag voor de eerste keer bij Beauty Colours mijn wimpers komen liften + verven. Je wordt goed ontvangen, de salon is verzorgd en mooi, ze zijn super klantvriendelijk en het resultaat had ik niet beter kunnen wensen. Echt een aanrader dus!
Erika•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd een heerlijke, deskundige behandeling!
Ans•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wenkbrauwen heel mooi gedaan!
Cindy•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk. Altijd weer genieten van zo’n behandeling!!