Eerste keer bij Beauty Colours en de eerste keer waxen van mijn bovenlip. Werd goed meegenomen in het proces en werd vriendelijk ontvangen en behandeld. Ik kom zeker terug!
Samantha•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer heerlijk en ontspannen!
Monique•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Tessa is een super vriendelijke meid, lekker spraakzaam en sociaal ! Heerlijke behandeling gehad. Fijn dat ze verteld wat ze gaat doen en waarom!
Felicia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling en Tessa is een vakvrouw.
Jannie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Niks. Voel mij welkom daar als man, goed geholpen en fijn resultaat, leuke gesprekken tijdens de behandeling en niet geheel onbelangrijk, lekkere koffie!