Heel blij dat ik met mijn dikke buik bij Noek terecht kon! M’n voeten zijn weer prachtig!
Ramona•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad!
Behandeling door Tessa
Brigitte•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vlotte behandeling en vriendelijk personeel ☺️
F.B.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd perfect resultaat en vriendelijke vakkundige dames.
W.V.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling!!! Super aardige personeel, vriendelijk en behulpzaam. Hele goede uitleg van producten. Zal zeker aanbevelen in mijn vrienden kring.