Zeer fijne behandeling en zeker om even tot rust te komen. Ze nam uitgebreid de tijd om alles te bekijken en ervoor te zorgen dat ik weer stralend de deur uitliep
J.d.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk een moment voor mijzelf. Wordt altijd naar uitgekeken
M.S.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Tessa is zo aardig. Ze weet waar ze het over heeft. Duidelijk, rustig, neemt de tijd voor je.
Gezellige sfeer waar je gelijk thuis voelt.
Dank je wel Tessa voor mijn dag make up.
A.B.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Tessa is een vakvrouw en daarnaast een buitengewoon leuk mens!