Heerlijk genoten van de behandeling bij Noek. Ze luistert goed naar jouw wensen en geeft hier advies bij. Dankjewel voor de heerlijke behandeling en topper!
Behandeling door Noek
Saar•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke mooie locatie met gratis parkeergelegenheid. Proffesioneel vakkundig en schoon. Kwaliteit staat er voorop. In mijn ogen was alles top.
Behandeling door Noek
Jose•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd perfect, jammer dat ze een tijdje er niet is vanwege verlof.
Behandeling door Tessa
Gert•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling. Kom hier zeker terug!
Behandeling door Noek
Manon•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel, secuur, goed uitgelegd en ook nog gezellig