Het was weer een heerlijk uurtje in die stoel. Behandeling power C+. Wil niet anders meer. Afspraak voor volgende keer staat alweer in de agenda. Een echte aanrader.
Tessa is vakkundig en heel attent.
Gewoon even een uurtje voor jezelf, even heerlijk relaxen.
Behandeling door Tessa
Patrica•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd perfect.
Behandeling door Tessa
Isabel•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zijn altijd vriendelijk en behandeling doen ze goed
Behandeling door Noek
Nel•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk weer mooie verzorgde voeten na de vakantie 🎀.