Vandaag mijn wenkbrauwen met henna laten doen. Is erg mooi geworden. Er hangt een fijne sfeer in de salon.. Oh en die stoel, daar kan ik uren in blijven liggen 😬
Behandeling door Noek
Wendy•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Noek was super vriendelijk
Ze kan goed masseren
En gezellig zitten kletsen
Heel fijn salon