Tess weet wat ze doet en heeft altijd gezellig praatje.
Behandeling door Tessa
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk ontspannen!
Behandeling door Tessa
Edith•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling .Tessa weet wat ze doet.je voelt op je gemak.mijn wenkbrauwen altijd perfekt (touw) en de behandelstoel o zo fijn 👍en alles zo schoon hygiënisch kijk altijd naar uit naar de volgende behandeling.
Behandeling door Tessa
Truus•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling met persoonlijke en zeer hygiënische service.
Behandeling door Tessa
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben nog steeds super blij met de Lashlift. Goede resultaten en super nette en goede behandeling gehad