Eerste kennismakingsbehandeling gehad. Prima bevallen! Eerste een korte huidanalyse en aanvullend een reinigingsbehandeling. Fijn contact met Noek, meteen een nieuwe behandeling geboekt.
Behandeling door Noek
Marlies•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Tessa weet wat ze doet. En het altijd gezellig
Behandeling door Tessa
Jolanda•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste behandeling in deze salon en zeker niet de laatste!
Noek is zeer professioneel, luistert goed naar je wensen! Ik ben super blij met het resultaat!