Behandeling door Tatiana Marcelino da Silva•Manicure
Hugo•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I like the colour. But haircut when I came back home doesn’t please me at all. Hair looks and feels much less , one side shorter then other. Sad, but people are nice.
Kleuren - volledigToon alles…
Severina•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing Pedi ❤️ Thaty is just so kind and really does a full fantastic pedicure experience, highly recommend it!
Behandeling door Tatiana Marcelino da Silva•Gellak pedicure
Vee•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk professioneel met veel ervaring
Behandeling door Tatiana Marcelino da Silva•Manicure
Auvinet•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
She is simply the BEST!
Behandeling door Tatiana Marcelino da Silva•Gellak manicure