Hele fijne behandeling van een professionele schoonheidsspecialiste. Ook nog erg aardig en werkt snel en vaardig! Erg blij mee en meteen vervolgafspraak gemaakt!
Behandeling door Marie•Peeling
Merel•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Marie is professioneel, eerlijk en vriendelijk.
Behandeling door Marie•Body scrub
Lina vd Leeuw•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Marie is zo zorgvuldig en kundig. En daarnaast is ze ook gewoon een heel leuk persoon waarmee je kan lachen maar ook in stilte kan zijn. Ik vind haar geweldig in haar vak! Zin in mijn volgende afspraak.
Behandeling door Marie•
PedicureToon alles…
Maxime•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn behandeling!
Styling door Marie•Keratinebehandeling
Lucie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een nieuwe behandeling geprobeerd. Sinds een aantal jaar ben ik bij Marie onder behandeling voor gezichtsbehandelingen. Mijn huid is sindsdien heel erg rustig. Daarom een nieuwe behandeling geprobeerd, micro needling. De behandeling zelf is niet heel prettig maar Marie maakt het toch heel aangenaam. Ze is heel professioneel en stelt je heel erg op je gemak. Echt een aanrader!