Super goede pedicure gehad, Marie is erg kundig en laat je op je gemak voelen. Zeker voor herhaling vatbaar
Behandeling door Marie•Pedicure
Hayat•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste behandeling bij Marie, super tevreden over. Ze stelt je echt op je gemak en werkt heel professioneel. Ik ben heel blij met het resultaat!
Behandeling door Marie•Vrouwen harsen - bikinilijn
Floor•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een heerlijke en grondige behandeling. Marie kijkt wat je nodig hebt en past de geboekte behandeling daarop aan. Ik kom altijd helemaal tot rust. Geen onnodig geklets maar echt tijd voor jezelf in stilte.Een echte aanrader! Ik stuur alle kennissen hier naar toe. Parkeren kan voor de deur
Behandeling door Marie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ingeborg•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke vrouw, ervaren in haar vak. Leuk gesprek gehad.
Behandeling door Marie•Mannen harsen
Eric•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer was het echt een fijne ervaring.
Marie heeft veel kennis en is er sociaal!
Kortom een super en een aanrader!