Perfecte behandeling, gezellig, grondig en erg vakkunidig. Marie is een aanrader!
Behandeling door Marie•
Vrouwen knippenToon alles…
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve en professionele vrouw, top!
Behandeling door Marie•Vrouwen harsen - gezicht
Mandy•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het voelde gemoedelijk als of we elkaar al langer kenden.
Geen gênante houdingen die je bij bepaalde andere salons zou moeten aannemen.
Behandeling door Marie•Mannen harsen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst bij Marie geweest op aanraden van een bekende die zo positief was over haar gezichts behandeling en ik zelf niet tevreden was bij mijn vorige Schoonheidspecialist.
Ik ben voor het eerst de deur uit gelopen met het gevoel dat er echt aan mijn gezicht was gewerkt en dat er wat gedaan werd aan de onzuiverheden enz.
Marie zelf is vrolijk vriendelijk geduldig en praat maar weet ook waneer t even stil
Mag zijn ! Ik kom hier weer terug
Behandeling door Marie•Facials / Gezichtsbehandelingen