Maria is een hele lieve grappige zorgzame vrouw. De royal treatment was voor mij iets te heftig. En hoewel Maria had aangegeven dat mijn huid (droog en gevoelig) een paar dagen nodig heeft om te settelen, zou ik de volgende keer (want ik ga zeker) voor een iets minder diepe reiniging gaan.
Behandeling door Marie•Facials / Gezichtsbehandelingen
anne•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed resultaat en professionele behandeling en service.
Behandeling door Marie•Mannen harsen
Mick•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
In deze salon wordt je echt goed geholpen zeer gastvrij en professioneel een echte aanrader om hier een behandeling te laten doen als je van kwaliteit houd net als ik!!
Behandeling door Marie•Mannen harsen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Voelde me meteen op mn gemak. Gezellig en huiselijke sfeer. Tevreden over het eindresultaat
Behandeling door Marie•Vrouwen harsen - bikinilijn
Cynthia•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een ontzettend lieve vrouw! Voor en tijdens de behandeling was Marie erg gericht op het welzijn van de gast. Oogde behandeling was erg effectief. Ga zeker nog eens terug!