Lekker ontspannen de wenkbrauwen netjes laten maken
Behandeling door Gwen•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend fijne salon! Gwen is super vriendelijk, werkt nauwkeurig en hygiënisch. Heerlijke gezichtsbehandeling gehad en even helemaal kunnen ontspannen. Aanrader!
Behandeling door Gwen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Charlotte•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gwen was zorgzaam en oplettend goede en fijne behandelingen en zeer netjes
Behandeling door Gwen•
PedicureToon alles…
Annie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een lekker bakje koffie en gezellig kletsen.
Behandeling door Gwen•Pedicure
Johnny•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer bij Gwen geweest en ik kom er zeker terug 😊 Alles werd goed uitgelegd.
Hele fijne gezichtsbehandeling gehad met heerlijke massage.
Voeten zijn mooi gedaan met een gellak.
Ik ging ontspannen naar huis.