Super fijne en goede behandelingen gehad. Kom er altijd met veel plezier!
Behandeling door Gwen•
PedicureToon alles…
Ingrid•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne en deskundige pedicure
Behandeling door Gwen•Pedicure
Ivonne•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zijn weer netjes. Ben super tevreden
Behandeling door Gwen•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben blij met Gwen als schoonheidsspecialiste. Ze is zeer ervaren/deskundig en ik ben altijd zeer tevreden. Ik gebruik ook haar producten en ben daar heel blij mee. Door deze producten is mijn huid er veel beter uit gaan zien.
Behandeling door Gwen•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke salon aan huis. Goed geholpen door Gwen. Heeft de tijd genomen. Ik kom er zeker nog een keer terug