Behandeling was prettig. Gwen is heel vriendelijk en zegt steeds wat ze gaat doen. Ambiance is ook heel prettig. Kortom ik raad haar zeker aan!
Behandeling door Gwen•Facials / Gezichtsbehandelingen
jacqueline•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede en deskundige salon! Aanrader.
Behandeling door Gwen•
PedicureToon alles…
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben nu een paar keer bij Gwen geweest. Ze is erg professioneel, stelt je erg op je gemak en gebruikt fijne producten. De conditie van mijn huid is zichtbaar verbeterd sinds ik bij haar kom.
Behandeling door Gwen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ellen•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Gwen is aardig, professioneel, mooie salon, prijs kwaliteit is prima.